Výměna a reklamace
Reklamace / výměna u nás je tak jednoduchá, že tomu nebudete věřit.
Návod na nejrychlejší výměnu:
- Objednejte si nový produkt a ten původní nám vraťte s číslem učtu pro vrácení peněz. Viz konec stránky *
- >> Zde si aktivujte dopravu zdarma - Doprava zdarma je na novou objednávku, ne na cestu balíčku k nám, ten musíte zaslat na svoje náklady.
Návod na pomalejší výměnu:
- Zabalte produkty a odešlete na naší adresu s informacemi co máme s produkty dělat.
- Pokud u nás nemáte objednávku - dostali jste dárek, je nutné uvést do formuláře telefon a email. Bez toho nelze předat zboží přepravní službě.
Co nelze vrátit / vyměnit:
- Produkty s upraveným ročníkem
- Produkty s přidaným potiskem kamkoliv
- Jakkoliv upravené motivy
- nekompletní X+1 objednávku
V takovémto případě je nutné zapkoupit nový produkt.
Zaslání na adresu:
- Nemusíte mít fakturu
- Od zakoupení na to máte 90 dnů (nemusíte nám psát datum zakoupení)
- Nemusíte nám psát email, že to posíláte, nemusíte nám ani volat, že to posíláte.
- Pokud se nemění adresa (odesílatel je totožný s tím co byl v objednávce, tak nemusíte adresu znovu psát)
- Potřebujete papír, tužku a něco v čem to pošlete, nebo si Stáhněte formulář a vytiskněte
- Nesnažte se prosím o slohová cvičení, čím méně nepotřebných informací tam bude, tím větší budeme mít radost. Stačí napsat "Triko vyměnit za velikost M" (dostupnost barvy a velikost ověřte zde označením barvy a velikosti)
- NEPOSÍLEJTE NÁM S REKLAMOVANÝM TRIKEM DÁRKOVÉ BALENÍ. Dárkové balení je samostatný produkt a pokud ho nereklamujete, není důvod ho posílat, je velká pravděpodobnost, že byste ho již nedostali zpět.
- Výměna trvá většinou do 3 dnů od doručení k nám.
- Pokud u nás nemáte objednávku - dostali jste dárek, je nutné uvést do formuláře telefon a email. Bez toho nelze předat reklamaci přepravní službě.
- Pokud chcete triko vrátit, tak potřebujeme navíc číslo účtu, kam poté přiletí chechtáky (více info níže) a ideálně číslo objednávky.
Osobní odběr:
- Napište nám na email co, jak, za co a my vám triko vyrobíme a připravíme k vyzvednutí a vy nám vrátíte to původní při vyzvednutí nového
CO LZE VYMĚNIT / REKLAMOVAT?
(pošlete nám triko, když je cokoliv špatně)
- Velikost (nemáte doma takového hubeňoura jak jste si mysleli)
- Typ trika / mikiny (omylem byl zakoupen jiný materiál,nebo typ)
- Barva (na vašem monitoru mohla vypadat jinak než ve skutečnosti)
- Potisk (než triko přišlo našli jste si jiného koníčka)
- Když chcete vrátit produkt (nájem se blíží)
CO NELZE VYMĚNIT?
Nelze VYMĚNIT produkty s vlastními nápisy jako jsou:
- motivy s nápisem týmu (hasičské, na vodu, sportovní)
- dresy s jménem a číslem
- motivy s přidaným jménem,ročníkem, nebo čímkoliv navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd)
- motivy s přidaným obrázkem navíc k potisku (rukáv, záda, uvnitř obrázku atd)
- Trička zakoupena ve slevě (tato informace je v potvrzovacím emailu označena nápisem SLEVA) - tyto trika lze pouze vrátit.
- Zapáchající trička a chlupy
Bude se to zdát divné, ale zákazníci nám vrací trika, co smrdí od kouře, od kdoví čeho, jsou plná chlupů atd. V případě, že takové triko dostaneme, nelze uznat výměnu. V takovém případě je nutné nám předem uhradit poštovné na cestu k Vám a triko vám bude vráceno, v případě že nebude uhrazeno, tak triko ekologicky zrecyklujeme.
Pokud máte takovýto typ motivu a chcete vyměnit velikost, nebo barvu, popřípadě typ, tak nám napište na info@myshirt.cz a něco vymyslíme ;-)
Jak nám zboží doručit?
Zaslání na naší adresu
MyShirt.cz
Podhorská 752/50
46601 Jablonec n. N.
Je jedno přes co to zašlete. Dopravce si zvolte vy (Pošta, PPL, DPD atd)
Poslání zásilkovnou zdarma - nutno počítat s tím, že na cestě to je mnohem déle, než když to pošlete poštou.
-
Zajděte na jakoukoliv pobočku Zásilkovny a tam nahlaste ZPĚTNÁ ZÁSILKA a KÓD 970 602 84
-
Je velká pravděpodobnost, že nebudou tušit co po nich chcete. V tom případě s tím nemůžeme nic dělat a musíte zvolit jinou pobočku, nebo to zaslat normálně poštou. Obsluha poboček dost často neví co dělá a jak to dělá, takže je nutné s tím počítat.
-
Počítejte s tím, že cesta balíčku k nám přes tuto službu může trvat klidně i 14 dnů. Může to u nás být druhý den, ale nelze to nijak ovlivnit a následně urovat
- Napište nám nejdříve na email info@myshirt.cz co chcete vyměnit a za co a až vám přijde email a SMS o tom, že to je připraveno, tak doneste původní zboží a vyměníte.
Jak dlouho nám to trvá?
- Reklamace je většinou vyřízena do 2 dnů od doručení k nám.
- Vrácení peněz do 14 dnů (odesíláme 2x měsíčně)
JAK VRÁTIT (odstoupit od kupní smlouvy)?
Stáhněte si tento formulář, vyplňte ho a zašlete k nám. Do 14 dnů vám peníze přijdou na účet.
NIKDY NEPOSÍLEJTE ZÁSILKU NA DOBÍRKU, TAKOVÁ NEBUDE PŘEVZATA A VRÁTÍ SE VÁM.
Jak nám zásilku doručíte je na vás.
Peníze vracíme 2x měsíčně, nejpozději do 14 dnů od doručení.
* (pozor u akcí x+1, tam nelze vracet jen část objendávky.