Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO TY, CO NEMAJÍ ČAS:​

  • Ty si u nás (MyShirt production s.r.o. IČO:  04300068) objednáš a my Ti to pošleme.
  • Pošleme Ti to do tří pracovních dnů odešleme. Než to hodíš do košíku - zobrazí se Ti takový obdélník, kde to je napsáno (skladem / 3-6 dnů) 
  • Doveze Ti to Česká pošta, PPL, nebo Zásilkovna (záleží koho si vybereš)
  • Zaplatíš za to tolik, kolik Ti to ukázalo na konci objednávky, že máš zaplatit. 
  • Když se Ti to nebude líbit, nebo Ti to bude malé, tak produkt vyměníme viz.: REKLAMACE, nebo Ti vrátíme peníze. (do 90 dnů od zakoupení) Pouze pokud nemáš přidáno něco navíc, nebo upraveno.  
  • Záruka na to, co prodáváme, je dva roky
  • V případě nepřevzetí  balíčku nám musíte zaplatit 199 Kč poštovné a balné. 
  • Chceš více informací? Tak skoč očima níže a pusť se do čtení. 
  • Chceš nám napsat, nebo zavolat? KONTAKTY

OBCHODNÍ PODMÍNKY:


1. Objednání zboží – uzavření kupní smlouvy

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují vzájemné vztahy mezi společností
 

MyShirt production s.r.o.
Podhorská 752/50
46601  Jablonec nad Nisou
IČO: 04300068
DIČ: CZ04300068

Jsme plátci DPH

(dále jako „prodávající“)

a zákazníkem (dále jako „kupující“) při prodeji a koupi zboží prostřednictvím internetového obchodu. Tyto všeobecné obchodní podmínky tvoří neoddělitelnou součást každé kupní smlouvy uzavřené ve formě nabídky ze strany prodávajícího a objednávky na dodání zboží ze strany kupujícího.
1.2 Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká odesláním vyplněného formuláře elektronické objednávky (dále jako „objednávka“) kupujícím prodávajícímu. V objednávce musí být vyplněny tyto údaje:

– identifikační údaje kupujícího (t.j. jméno a příjmení, přesná a úplná adresa bydliště, e-mailová adresa, telefonní číslo),
– specifikace objednaného zboží (t.j. číslo a název zboží, velikost, barva a pod.) a jeho množství (t.j. počet objednaných kusů),
– cena a způsob platby za zboží,
– místo dodání zboží

Na objednávku kupujícího, která neobsahuje údaje nezbytné pro plnění smlouvy a dodání zboží, prodávající nepřihlíží. Uzavření kupní smlouvy bude kupujícímu potvrzeno zasláním stručné zprávy na e-mailovou adresu, kterou uvede v objednávce.

Objednávky jsou přijímány výhradně prostřednictvím webové stránky. Objednávky nelze činit jiným způsobem

1.3 Odesláním objednávky kupující uzavírá kupní smlouvu na vybrané zboží a vstupuje tím do smluvního vztahu s prodávajícím, který se řídí těmito všeobecnými obchodními podmínkami. Odesláním objednávky kupující tyto všeobecné obchodní podmínky prodávajícího bez výhrad přijímá.

1.4. Tyto obchodní podmínky platí pouze pro koncového odběratele. V případě nákupu fyzické osoby podnikající, nebo právnické osoby, tj zadání IČ /DIČ v nákupním procesu, se ujednání řídí individuálními podmínkami. Pokud není domluveno jinak nelze produkty vrátit ani vyměnit.
 

1.5 Potisk motivem na přání zákazníka.
Na stránce 
http://myshirt.cz/vlastni-potisk je možno požádat o vyrobení trika, mikiny, polštáře na zakázku. zasláním motivu, nápisu fotky, zákazník prohlašuje, že odpovídá za vypořádání autorských práv k případným chráněným známkám, obrázkům a nápisům a je si vědom, že pokud by neměl dané práva vypořádána může se dopouštět porušení těchto práv. Všechny práva na případné vypořádání autorskoprávních požadavků přechází žádostí o výrobu produktu na zákazníka.  V případě, že zákazník požaduje výrobu produktu na zakázku (přidání nápisu, jména atd), může být objednávka následně zrušena z důvodu, že není možné daný potisk vyrobit, nebo byl zadán u produktů kde ho nelze přidat.

2. Odstoupení kupujícího od smlouvy

2.1 Kupující je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do čtrnácti(14) pracovních dnů ode dne převzetí zboží, pokud se nejedná o  zboží zhotoveného podle osobních požadavků kupujícího (vlastní návrhy, dresy, specifické požadavky u designů ze stálé nabídky) Odstoupením kupujícího od smlouvy se smlouva ruší od začátku.
V případě vlastního potisku nelze odstoupit od smlouvy pokud by se vám nelíbila barva trika, nebo neseděla velikost.

2.2 V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen vrátit zboží prodávajícímu nepoužité, nepoškozené. Zboží je potřeba zaslat na adresu sídla prodávajícího doporučeně a pojištěné (prodávající neručí za jeho případnou ztrátu nebo poškození během přepravy). Náklady na vrácení zboží hradí kupující.

2.3 V případě odstoupení od smlouvy je prodávající povinen:

a) převzít zboží zpět,
b) vrátit kupujícímu nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy, ne však dříve než 3 dny od obdržení vráceného zboží prodávajícím, cenu zaplacenou za zboží včetně nákladů, které kupující vynaložil v souvislosti s objednáním zboží.

2.4 Kupující nemá právo odstoupit od smlouvy, pokud jde o prodej zboží zhotoveného podle osobních požadavků kupujícího.

2.5. V případě zlevněných produktů označených v obchodě jako “SLEVA” se reklamace nevztahuje na výměnu zboží za jiné velikosti.  Zboží lze pouze vrátit.  Takto označené zboží je zboží, které si zákazníci nevyzvedli. Není používáno ani jinak poškozeno.  Jedná se o nové, bezchybné produkty. Výměna zboží za jinou velikost / barvu je možná pouze s doplatkem k ceně daného produktu.  U takto označených produktů dále není možno uplatňovat jakékoliv slevové kupony. Sleva se odečte vždy jen u produktu za plnou cenu - není označen 

2.6. Objednávky provedená v rámci akci X+1 (2+1, 3+1,4+1...) nelze vracet / odstoupit od smlopuvy pouze u jednoho kusu. Vždy je nutné vrátit celou objednávku, tj jak trika zaplacená, tak triko, které bylo zdarma v rámci akce. Vyměnit velikost / barvu lze jednotlivě, není tedy nutné zasílat vše, když se měni vělikost jen jednoho produktu z této objenávky.

3. Dodací podmínky a náklady na dodání zboží

3.1 Způsob dodání zboží je prostřednictvím kurýrní společnosti Kurýra nebo přes Českou poštu.
3.2 Cenu balného a dopravy zboží na místo dodání uvedené kupujícím v objednávce hradí kupující.
Při objednávce pod 269 Kč je účtováno balné v částce 99 Kč
Ceny dopravy jsou zobrazeny v košíku a na této stránce jsou poskytované druhy: Doprava a platba

3.4 Zboží je během přepravy pojištěno pro případ poškození a ztráty, přičemž toto pojištění je zahrnuto v ceně dopravy.

3.5 Dodání zboží kupujícímu bude podle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího realizováno v co nejkratším čase. Odesílání probíhá do 24h od objednání, pokud je zboží skladem a označeno jako "SKLADEM" V jiných případech se dostupnost řídí informací u daného produktu. Dodání zboží ke kupujícímu je 24-72 hodin od odeslání zboží od prodávajícího. Celková doba dodání zboží označeného SKLADEM může být až 5 dní a nelze vymáhat dřívější doručení.

3.6 Místo dodání zboží si stanoví kupující při objednávání zboží. Za splnění dodání zboží se považuje jeho doručení na adresu uvedenou v objednávce kupujícího.

3.7 Dodané zboží zůstává až do jeho úplného zaplacení kupujícím vlastnictvím prodávajícího.

3.8 V případě nepřevzetí zboží kupujícím si prodávající vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. V případě, že si kupující zboží nepřevezme při prvním doručení a požaduje opětovné doručení zboží, je povinen uhradit náklady prvního i opětovného doručování.

3.9 Prodávající vystaví k objednanému zboží fakturu, kterou odešle na vyžádání na kontaktní email kupujícího. Doklad není součástí balení. 

4. Platební podmínky

4.1 Ceny výrobků uvedené na internetové stránce jsou pro kupujícího konečné včetně DPH.  Předložením poukázky na slevu může kupující u prodávajícího uplatnit nárok na slevu z kupní ceny ve výši uvedené na poukázce.

4.2 Kupující je povinen uhradit cenu zboží následujícím způsobem:

  • dobírkou při převzetí zboží
  • onlineplatbou (karta, online převod z účtu)

4.3 Úhradu lze provést v případě kurýra (DPD,GLS) hotově, nebo kartou. V případě volby České Pošty lze platit hotově při doručení k na Vaší adresu. 
 

5. Další smluvní podmínky

5.1 Pokud prodávající nedodrží smlouvu, protože objednané zboží nemůže dodat, je povinen o tom neodkladně informovat kupujícího.

5.2 Pokud se prodávající a kupující nedohodnou na náhradním plnění, prodávající je povinen nahradit všechny prokázané náklady, které kupující na objednání zboží.

5.3 Při náhradním plnění je prodávající povinen kupujícímu dodat zboží ve stejné kvalitě a ceně.

5.4.  V případě, že Kupující zboží nepřevezme a neodstoupí od kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží. Náklady spojené s dodáním zboží jsou 199 Kč vč DPH za jednu objednávku.  V případě, že nebudou zaplaceny tyto vynaložené náklady, vyhrazuje si prodejce v budoucnu takovému zákazníkovi nedodat zboží zakoupené na dobírku a objednávku zruší. Zákazník v tomto případě může nakoupit za předpokladu, že objednávku uhradí předem platební kartou 

5.5. V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.zz
Web: https://adr.coi.cz/cs
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.e­u/odr/.

6. Odpovědnost za poškození – reklamace

6.1 Kupující je povinen zboží při jeho převzetí prohlédnout. Pokud zjistí mechanické poškození obalu zboží, je kupující povinen stav zboží zkontrolovat a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození, který podepíše společně se zástupcem dopravce. Odpovědnost za poškození během dopravy zboží kupujícímu nese dopravce, protože zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude kupujícímu po uzavření škodné události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.

6.2 Prodávající zodpovídá za poškození, které má zboží při převzetí kupujícím a během záruční doby. Záruční doba je 24 měsíců a začíná platit ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.

6.3 Pokud kupující zjistí poškození, za které zodpovídá prodávající, je povinen bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci u prodávajícího.

POSTUP REKLAMACE:

1. Co nejdříve nás informovat e-mailem nebo telefonicky.
2. Poslat produkt zpět na adresu reklamačního oddělení:


MyShirt.cz
Podhorská 50
46601 Jablonec nad Nisou


Reklamace se řeší v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.

6.4 Odstranitelné poškození:
6.4.1 Pokud se jedná o poškození, které je možné odstranit, kupující má právo, aby bylo bezplatně, včas a řádně odstraněno. Prodávající je povinen poškození bez zbytečného odkladu odstranit. (většinou do týdne od doručení k nám)
6.4.2 Kupující může místo odstranění poškození požadovat výměnu věci, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnost poškození.
6.4.3 Prodávající může vždy místo odstranění poškození vyměnit chybnou věc za bezchybnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné těžkosti.
6.4.4 Pokud kupující nemůže kvůli opětovnému vyskytnutí se poškození po opravě nebo kvůli většímu počtu poškození věc řádně užívat, má právo na výměnu věci nebo právo od smlouvy odstoupit, t.j. právo na vrácení kupní ceny (právo výběru má kupující).

 

6.5 Neodstranitelné poškození:
6.5.1 Pokud jde o poškození, které není možné odstranit a které brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez chyby, kupující má právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit (právo výběru má kupující).
6.5.2 Pokud jde o jiné neodstranitelné chyby (t.j. takové, které nebrání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez chyby), kupující má právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
6.6 Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o odůvodněnosti reklamace ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává čas potřebný na odborné posouzení vady. Vyřízení reklamace nesmí trvat déle než 30 dnů. Po uplynutí této doby, pokud reklamace nebyla vyřízena, má kupující stejná práva, jakoby šlo o poškození, které není možné odstranit.
6.7 Prodávající je povinen vydat kupujícímu doklad o reklamaci a o způsobu jejího vyřízení, a to i tehdy, pokud reklamaci nevyhoví na místě a v celém jejím rozsahu.
6.8 Doba od uplatnění práva ze zodpovědnosti za poškození až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen věc převzít, se do záruční doby nepočítá. Pokud dojde k výměně věci, začne platit záruční doba znovu od převzetí nové věci.'
6.9 Kupující má právo na náhradu potřebných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práva za zodpovědnost za poškození. Toto právo je třeba uplatnit u prodávajícího nejpozději do jednoho měsíce po uplynutí doby, ve které je třeba vytknout poškození; jinak právo zanikne.

7. Osobní údaje

7.1 Pro rychlé a efektivní fungování objednávání a dodávání zboží zpracovává prodávající osobní údaje kupujících, které mu poskytnou v objednávce. Získané osobní údaje prodávající nezveřejňuje, nezpřístupňuje ani neposkytuje třetím osobám a chrání je před poškozením, zničením, ztrátou a zneužitím.
Vyjímka je emailová adresa, která je předávána firmě Heureka Shopping s.r.o. (heureka.cz  / heureka.sk)  která zašle na Váš email 10 dní po nákupu dotazník spokojenosti s nákupem. 

7.2 Odesláním objednávky kupující uděluje prodávajícímu ve smyslu § 7 zákona č. 428/2002 Sb o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů souhlas se zpracováním svých osobních údajů uvedených v objednávce za účelem vyřízení objednávky a dodání zboží, a to na dobu nezbytnou pro plnění smlouvy prodávajícím. Poskytnutí osobních údajů kupujícím je dobrovolné. Kupující má právo svůj souhlas odvolat a to písemnou formou na adresu sídla prodávajícího a dále práva podle § 20 zákona č. 428/2002 Sb, t.j. především právo na informace o stavu zpracování svých osobních údajů, právo na opis osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, právo na opravu nesprávných nebo neaktuálních osobních údajů v průběhu zpracování, právo na likvidaci osobních údajů, pokud byl splněn účel jejich zpracování, právo na základě bezplatné písemné žádosti namítat vůči využívání svých osobních údajů na marketingové účely.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Prodávající nezodpovídá za nedoručení objednávky kupujícího prodávajícímu z technických důvodů nespočívajících na straně prodávajícího.

8.2 Prodávající neodpovídá  za výběr motivu na zboží kupujícím. Pokud si kupující vybere potisk zboží vulgárním, nepřípustným příp. zakázaným motivem, prodávající není povinen zboží vyhotovit a dodat kupujícímu. V takovém případě prodávající o této skutečnosti kupujícího informuje a vrátí mu cenu za zboží, pokud již byla prodávajícímu zaplacena.

8.3 Tyto všeobecné obchodní podmínky a všechny kupní smlouvy uzavřené na jejich základě se řídí právními předpisy platnými v České Republice.

8.4 Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají platnost a účinnost dne 1.9.2015

Editace: Dne 21.11.2016 upraven bod 5.5.
Editace: Dne 23.1.2017 přidán bod 
1.4 Potisk motivem na přání zákazníka.
Editace: Dne 1.9.2017 Upraveny body 3.2 a 4.2
Editace: Dne 20.3.2017 Upraven bod 3.2.
Editace: Dne 10.5.2018 upraven bod 7. nakládání s osobními údaji

Editace: Dne 9.5.2019 Upravena cena za nevyzvednutí balíčku (149 Kč) 
Editace: Dne 6.10.2023 Upravena cena za nevyzvednutí balíčku (199 Kč)