Časté dotazy
LZE ZMĚNIT NÁPIS NA PRODUKTU?
- Ano, stačí napsat od poznámky: Nápis tatínek změnit na Karel.
KDY BUDE DOSTUPNÁ VELIKOST, KTERÁ NYNÍ NENÍ?
- Bohužel to nevíme, ale předpokládejte, že to nebude v nejbližších měsících
ZA JAK DLOUHO ZBOŽÍ ODEŠLETE?
- Produkty označené SKLADEM - Produkty odesíláme během 1-3 dnů od objednání v pracovní dny.
- Produkty označené Odeslán za 2-6 dnů - Produkty odesíláme většinou do 2-6 dnů. Produkty od dodavatele k nám jezdí zpravidla každý den, ale někdy se mohou na cestě zdržet.
V obou případech bude váš balíček doručen do 1–6 pracovních dnů od odeslání objednávky..
Objednávky přijaté po 14:00 jsou evidovány jako přijaté následující pracovní den. - Produkty označené DLOUHODOBĚ NEDOSTUPNÁ
Nemáme momentálně skladem a nevíme přesně, kdy bude. V nejbližších měsících to bohužel nebude. - Nelze nijak garantovat dodání produktu "do druhého dne" "do pátku" atd. Ve chvíli kdy my to odešleme, tak to nemáme jak ovlivnit. Může to být u vás druhý den, nebo taky za 4 dny a je proto nutné s tímto počítat. Je zbytečné po nás požadovat, aby to u vás bylo druhý den. Není to v naších silách nijak zařídit.
- Dostupnost produktu, zjistíte po vybrání motivu a zvolení barvy a velikosti trička.
MUSÍM SE REGISTROVAT?
- Nemusíte, stáčí v košíku zadat adresu, kam máme zboží doručit.
JAKÉ JE POŠTOVNÉ?
- Aktuální cenu naleznete vždy v košíku (až tam něco vložíte)
JAK MOHU ZAPLATIT?
- Platit lze kartou online, převodem, nebo na dobírku.
U kurýrní společnosti je potom možno platit i kartou, stejně jako na některých pobočkách České Pošty, nebo Zásilkovny
JAK PROBÍHÁ REKLAMACE?
- Stačí zboží zabalit, napsat do balíčku poznámku, za jaké zboží vyměnit nebo číslo účtu, kam budeme vracet peníze a to je celé.
- Faktura není k reklamaci potřeba - máme vás v systému.
- Záruka na zboží je 2 roky a výměna zdarma je kdykoliv, pokud není zboží nošeno a práno.
VRÁTÍTE MI PENÍZE?
- Ano, do 14ti dnů od doručení reklamace. Peníze odesíláme 2x měsíčně. Vracet můžete 90 dnů od doručení, nenošené a neprané zboží.
JAK DLOUHO MYSHIRT EXISTUJE?
- Jsme tu od roku 2014 a odeslali jsme více jak 300 000 objednávek.
MÁTE KAMENNOU PRODEJNU?
- Bohužel nemáme. Vybírat tedy musíš jen na našich stránkách. Prohlédnout a vybrat na živo to nejde.
- Předem přes eshop objednané zboží, si lze poté vyzvednout na naší pobočce
JE TENTO ESHOP DŮVĚRYHODNÝ?
- To je úplně jasné. Jde nám o tvojí spokojenost a několik tisíc zákazníků dokazuje, že je na nás spolehnutí.
- Koukni na naše hodnocení na Heureka.cz nebo Heureka.sk